Ako robiť marketing správne?

Otázka, ktorá trápi agentúry a klientov od čias, kedy Gutenberg vytlačil prvý leták vo formáte A3. My v Huxley sme odpoveď našli v americkom Bostone, kde sme sa spoznali s firmou HubSpot. Známosť rýchlo prerástla v priateľstvo, a tak sme sa bez váhania pridali k stovkám agentúr na svete. Stali sme sa prvým slovenským partnerom HubSpotu.

Ale späť k veci, stačia len dve slová: inbound marketing. Inbound je metóda, pri ktorej sa do povedomia potenciálnych zákazníkov dostávate nenúteným spôsobom. Vytvárate kvalitný obsah, ktorým ľudom pomáhate pri ich rozhodovaní. Sofistikovanými metódami zbierate a vyhodnocujete informácie o potenciálnych zákazníkoch a spoznávate ich nákupné správanie. Postupne sa stávate uznávaným odborníkom vo Vašom obore a na konci dňa, keď príde na lámanie chleba, ľudia si Vás pri nákupe radi nájdu sami.

crep
crep
crep
crep
crep
crep
crep
crep
crep
MpT