Kampaň pre Dopravný podnik: 90. výročie autobusov v Bratislave

Naša agentúra si nesmierne váži klientov, akým je Dopravný podnik Bratislava. Preto sme veľmi radi, že sme boli v rámci spolupráce poctení vytvorením vizuálnej identity k 90. výročiu autobusovej dopravy v hlavnom meste.

Keďže išlo o oslavy jubilea, predstava klienta bola, aby sa koncept niesol v retro štýle. A keďže je v súčasnosti retro veľmi „in“, ako kreatívni ľudia sme si pri brainstormovaní prišli na svoje. Pre DPB sme tak vytvorili premyslené, no exaktné logo, zasadené do pečate v tvare kolieska. Stred loga dotvára pre lepšiu zrozumiteľnosť osláv výročia číslo 90 a starý autobus. Celá „pečať“ je lemovaná textom Výročie autobusovej dopravy v Bratislave.

Súčasťou vizuálnej identity bolo tiež navrhnutie plagátov a panelov na stojanoch. Ich myšlienkou bolo predstavenie verejnosti časovú os, v rámci ktorej sa doprava v meste menila.

Dominantnými prvkami vizuálov boli chronologicky usporiadané roky, označené červenou farbou a fotografie, tvoriace viac ako 50% plochy. Každý plagát bol tvorený z rovnakých prvkov, no menili sa detaily a rozloženie tak, aby mohli plagáty fungovať aj samostatne, no stále boli súčasťou jedného vizuálneho celku.

 

Máte záujem o niečo podobné?

Vyplňte náš Nice formulár a veci sa dajú do pohybu.
spustiť nice formulár ->