Social media marketing pre Mishiko
Mishiko sa snažilo priniesť prémiový produkt na slovenský a český trh do relatívne silnej konkurencie lacnejších sledovacích obojkov pre psov. GPS zariadenie so štýlovým dizajnom a zaujímavou mobilnou aplikáciou pre Android a iOS sme sa preto snažili podporiť aj online marketingovými aktivitami.
Popri PR kampani a obchodných stretnutiach predajného tímu, sme ako hlavný marketingový kanál použili sociálne siete (Facebook, Instagram) a komunikáciu v reklamnej sieti Google AdWords.
Počas obdobia kampane február – jún 2017 sme reklamné texty a bannery zobrazili takmer 2,5 milióna krát a získali viac ako 15 tisíc návštev na stránkach klienta. Na facebook stránke sme získali takmer 2000 fanúšikov a viaceré príspevky. Na stránke sme nastavili rôzne analytické nástroje pre čo najlepšie meranie konverzie, kúpy produktu, ale taktiež cesty (lievika) k jej uskutočneniu.
Máte záujem o niečo podobné?
Vyplňte náš Nice formulár a veci sa dajú do pohybu.
spustiť nice formulár ->