Start-up prais.sk

Pre realitný start-up, zameraný na online oceňovanie nehnuteľností a kvality bývania, sme v úvodnej fáze pomohli s brandingom a vizuálnou identitou. Fonetický názov „prais“ evokuje cenu po anglicky a tým jasne naznačuje hlavnú pridanú hodnotu webovej aplikácie. Jednoduchý a funkčný dizajn webstránky bol zameraný na čo najjednoduchšie ovládanie navigácie a bezproblémový užívateľský zážitok (user experience). Behom troch mesiacov od úvodného zadania sa nám podarilo vytvoriť funkčný prototyp aplikácie, vhodný na prezentáciu investorom.

Spolupracovali sme aj pri spustení webovej stránky s nasadením pokročilejších analytických nástrojov na meranie správania užívateľov, s cieľom ďalej optimalizovať produkt podľa toho, kam návštevníci klikajú a čo ich zaujíma.

 

Máte záujem o niečo podobné?

Vyplňte náš Nice formulár a veci sa dajú do pohybu.
spustiť nice formulár ->